VERDENSKLASSE SERVICE OG SUPPORT

Hos MA-Teknik vil vi ikke kun levere nogle af verdens bedste produkter vi ønsker nemlig også at du, som kunde hos MA-Teknik, får den bedste service og support, hvorfor vi står klar til at hjælpe både før, under og efter dit køb.

Før du handler

Salgs support:
Hovedparten af de komponenter vi sælger er komplekse grundet de særlige løsninger, systemer og miljøer de anvendes i samt de direktiver de ofte er omhandlet af. (ATEX og/eller MID)
Vi sidder klar til give den nødvendige service og support så du som kunde sikre at ordren bliver specificeret korrekt.

Efter du har handlet

Ordre og logistik:
Har du spørgsmål eller problemer med din ordre er vi altid klar til at hjælpe. Det skal bemærkes at alle ordre skal igennem en af vore medarbejdere, der hjælper med at sikre at ordren er specificeret korrekt, før den videresendes til producenten.

Reparation og reservedele:
Har du komponenter der skal til reparation, eller mangler du reservedele er vi altid klar til at supporterer dig hurtigt og effektivt, samt sikre at reparationen eller reservedelene specificeres korrekt såvel iht. specifikationen samt til de direktiver der evt. skal tages hensyn til.
Vi sikre at evt. krav om test og dokumentation efter repartition gennemføres, så anlægges kan sættes i drift hurtigst muligt.

Teknisk support:
Medarbejderne i MA-Teknik besidder en unik og stor viden om såvel produkter, systemer og miljøer inden for olie og gas, samt den petrokemiske industri og er altid klar med teknisk support, såfremt det er ønskeligt.

Kontakt:
Uanset hvilket af ovenstående services og support du efterspørger, kan du enten kontakte os pr. telefor: +45 7020 4546, eller på mail: mail@ma-teknik.dk

Vi ser frem til at kunne hjælpe dig.

service-ma-teknik